Jeugdplan vv Kollum 2023/24

Achter schermen gaat de focus al richting het nieuwe seizoen! De eerste stappen hiervoor zijn al gemaakt, zo hebben we al wat lijntjes uitgezet bij de trainers over de bezetting van de teams en hebben we onlangs een tijdlijn gemaakt als leidraad voor het komen tot de teamformaties van het volgende seizoen. Daarnaast wordt ook gekeken naar de huidige trainers en toekomstige trainers: We proberen de best mogelijke match te maken. Wil je als jeugdspeler of als jeugdtrainer naar het ambitieuze Kollum komen of overweeg je dat in ieder geval? Meld je dan bij de club via onze nieuwe website: Kies proeftraining of de lid worden knop (https://vvkollum.nl/lid-worden/)

De afgelopen en komende periode (tot/met half mei) gaan we spelers waarvan we denken dat ze toe zijn aan een andere leeromgeving, in die leeromgeving aan het werk zetten. Dat betekent dat spelers op uitnodiging gevraagd kunnen worden om aan te sluiten bij een training van een ander team. Dat gaat dan in principe om de eerste training (in een week) van een team. Uiteraard stemmen de trainers van de betrokken teams dit onderling af.

Nieuw en terug bij vv Kollum is de indeling op potentie/kwaliteit vanaf de JO11. Dit heeft voor het komende seizoen direct invloed op de huidige JO10 en JO11 teams.

Aan het einde van deze periode benaderen we diverse betrokken staf leden van teams(trainers/leiders/teammanagers) en leeftijdsgroepen om te komen tot een voorstel voor de indeling van de teams voor het komende seizoen. Als eindverantwoordelijke voor de indeling zal de TC de definitieve indeling maken en publiceren (eind juni).