Als je na de proeftraining bij vvKollum enthousiast bent geworden over de club en besluit om lid te worden, dan zijn er verschillende lidmaatschapsopties beschikbaar. Als volwaardig lid van de club kun je deelnemen aan alle activiteiten en evenementen die vvKollum organiseert, zoals wedstrijden, toernooien en andere sociale activiteiten.

Als je je inschrijft als lid van vvKollum, dan wordt er van je verwacht dat je je houdt aan de gedragsregels van de club. Deze regels zijn er om ervoor te zorgen dat iedereen veilig en met plezier kan voetballen en om een respectvolle sfeer te creëren. Daarnaast wordt er van je verwacht dat je je steentje bijdraagt aan de club, bijvoorbeeld door te helpen bij evenementen of andere activiteiten.

Bij vvKollum heerst er een hechte gemeenschap, waarbij de leden op elkaar kunnen rekenen en elkaar ondersteunen. Dit zorgt voor een prettige sfeer en een gevoel van saamhorigheid. Daarnaast biedt lidmaatschap van vvKollum vele voordelen, zoals toegang tot de faciliteiten van de club en de mogelijkheid om deel te nemen aan verschillende activiteiten.

Als je interesse hebt om lid te worden van vvKollum, dan kun je contact opnemen met de club voor meer informatie over de lidmaatschapsopties. De clubmedewerkers helpen je graag verder en beantwoorden al je vragen. Of je nu een ervaren voetballer bent of net begint, bij vvKollum ben je van harte welkom en kun je deelnemen aan een sportieve en gezellige voetbalgemeenschap.